بازاریابی جستجو چیست؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بازاریابی جستجو در فرآیند به دست آوردن ترافیک و دید از موتورهای جستجو از طریق تلاش های پرداخت شده و بدون پرداخت هزینه است.

بازاریابی موتور جستجو (SEM): SEM چه چیزی است و چگونه می توان آن را درست انجام داد؟
بازاریابی جستجو شامل موارد زیر است:

SEO: کسب درآمد از طریق لیست های پرداخت نشده یا رایگان
SEM: خرید ترافیک از طریق فهرست پرداخت های پرداخت شده
در اصل "بازاریابی موتورهای جستجو" نام اختصاری "بازاریابی جستجو" در حال حاضر اغلب به عنوان اصطلاح چتر در مورد SEO و SEM استفاده می شود. عبارت دیگر "بازاریابی موتورهای جستجو" - یا SEM - در حال حاضر به طور معمول برای توصیف فعالیت های پرداخت شده استفاده می شود.
بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی کسب و کار با استفاده از تبلیغات پرداخت شده است که در صفحات نتایج موتور جستجو (و یا SERPs) ظاهر می شود. تبلیغ کنندگان بر روی کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند که کاربران خدمات مانند Google و Bing ممکن است هنگام جستجو برای محصولات یا خدمات خاصی وارد شوند، که به تبلیغ کننده امکان می دهد تا تبلیغات خود را در کنار نتایج برای این درخواست های جستجو نمایش دهد.
این تبلیغات، که اغلب با اصطلاح پرداخت برای هر کلیک تبلیغ می شود، در قالب های مختلفی قرار می گیرند. بعضی از آنها تبلیغات کوچک مبتنی بر متن هستند، در حالی که دیگران، مانند تبلیغات لیست محصولات (PLA ها، همچنین به عنوان تبلیغات خرید شناخته می شوند) تبلیغاتی مبتنی بر محصول هستند که به مشتریان اطلاعات مهمی از یک نگاه، مانند قیمت را مشاهده و بررسی کنن را امکان می دهد.
بزرگترین نیروی بازاریابی موتور جستجوگر این است که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا تبلیغات خود را در مقابل مشتری های انگیزه ای که برای خرید در لحظه ای دقیق آماده خرید هستند آماده کنند. هیچ وسیله تبلیغاتی دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد، به همین دلیل است که بازاریابی موتورهای جستجو بسیار موثر و شگفت آور قدرتمند برای رشد کسب و کار شما است.

SEM در مقابل SEO
SEM در مقابل جستجوگرها: تفاوت چیست؟

به طور کلی، "بازاریابی موتورهای جستجو" اشاره به بازاریابی جستجو میپردازد، یک سیستم که در آن کسب و کار به Google پرداخت می کند تا تبلیغات خود را در نتایج جستجو نمایش دهد.
بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها متفاوت است، زیرا کسب و کار برای ترافیک و کلیک به Google پرداخت نمی کند؛ در عوض، با داشتن محتوای مناسب برای جستجوی کلیدواژه ای معین، آنها در نتایج جستجوی یک نقطه آزاد را کسب می کنند.
هر دو SEO و SEM باید بخش های اساسی استراتژی بازاریابی آنلاین شما باشند. جستجوگرها یک راه قدرتمند برای راندن ترافیک همیشه سبز در بالای جستجوگر قیف مانند است، در حالی که تبلیغات موتور جستجو یک راه بسیار مقرون به صرفه برای هدایت تبدیل در پایین قیف جستجوگر  است.
چرا باید درباره جستجوگرها دقیق و مراقب باشیم؟
بسیاری از افراد برای چیزهایی که می خواهند جستجو می کنند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد و این نه تنها به دلیل اینکه تعداد زیادی از ترافیک وجود دارد، بلکه به دلیل اینکه تعداد زیادی ترافیک بسیار دقیق و دقیق تر وجود دارد.
روش‌های بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)
1.سئو (SEO): روشی که در آن با استفاده از یک سری فعالیت‌های موسوم به سئوی درون صفحه‌ای و سئوی برون صفحه‌ای، سعی در افزایش رتبه یک وب‌سایت در نتایج جست و جوی عبارت مدنظرمان و جذب ترافیک ارگانیک می‌شود (این فرایند ممکن است خیلی زود و ممکن است بالای 1 سال طول بکشد).
2.تبلیغات کلیکی: روشی که در آن شما می‌توانید نتیجه مربوط به وب‌سایت خود را در صفجه اول ببینید. البته با یک آرم زرد رنگ (یا سبزرنگ) کنار آن، که نوشته Ad بر روی آن است.
به ازای هر کلیک که مخاطب بر روی نتیجه شما انجام دهد، شما باید مبلغی را پرداخت کنید.
چه چیزی در واقع به حرکت دادن ترافیک از موتورهای جستجو کار می کند؟
ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئولیت بیشتر ترافیک موتور جستجو در جهان را بر عهده دارد (گرچه همیشه در تعداد واقعی شمارا وجود دارد). این ممکن است از صفحه ای تا صفحه ای دیگر متفاوت باشد، اما احتمال دارد که Google در بازیابی نتایج جستجوی شما غلبه کند، زیرا کسب و کار یا وب سایت شما در آن نمایش داده می شود، و بهترین شیوه هایی که در این راهنمای معرفی شده اند، موقعیت سایت و محتوای آن را به شما پیشنهاد می کند رتبه در موتورهای جستجو دیگر نیز هست.
نکاتی درباره تبلیغات کلیکی گوگل
1.اولویت بندی هیچ سایت ایده آل برای اجرای هر یک از جنبه های بهینه سازی موتورهای جستجو نیست. در مورد چیزهایی که شما به خوبی انجام می دهید فکر می کنید، دارای بودجه و منابع برای آن هستید، و کسب و کارتان بهترین سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان می آورد که این حداقل برای هر کسب و کار و سایت کمی متفاوت خواهد بود.
2.اگر در ایجاد و ارتقاء محتوا عالی هستید، تعیین کنید که کدام کلیدواژهها پس از آن قرار بگیرند و تلاشهای خود را در آنجا تمرکز کنند.
3.اگر شما یک سایت بزرگ و پیچیده داشته باشید، تمرکز خود را بر روی گرفتن حق فنی SEO (یا استخدام کسی که می تواند) باشد.
4.اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که از رتبه بندی برای شرایط بسیار جغرافیایی خاص بهره مند شوید، اما خیلی چیزهای دیگر، تلاش های محلی SEO خود را (و پس از آن ممکن است تمرکز بر سایر تلاش های بازاریابی، هنگامی که شما شروع به کاهش می یابد بازده از تلاش های خود را وجود دارد ).
5.همیشه به یاد داشته باشید که هدف نهایی با هر تلاش بهینه سازی موتور جستجو، یافتن مواجهه و ترافیک بیشتر برای کسب و کار شما یا محتوای سایت شما است. به دنبال روشهایی باشید که ترافیک موتور جستجو میتواند به کسب و کار و سایت شما کمک کند: فقط دنبال آخرین کلمات کلیدی SEO نباشید و یا هر بار که گوگل پیشنهاد می کند که رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد در حالی که باعث خراب شدن کسب و کار کلی شما می شود، پرش کنید.

خواندن 35 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.