استراتژی محتوا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استراتژی محتوا بر برنامه ریزی، ایجاد، تحویل و مدیریت محتوا تمرکز دارد. محتوای نه تنها شامل کلمات در صفحه است بلکه تصاویر و چند رسانه ای که مورد استفاده قرار می گیرند. حصول اطمینان از داشتن محتوای مفید و قابل استفاده، که به خوبی ساخت یافته است و به آسانی قابل شناسایی است، برای بهبود تجربه کاربر وب سایت حیاتی است.


در واقع برنامه های استراتژی محتوا برای ایجاد، انتشار و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده.
به طور ضروری، استراتژیست محتوا باید تعریف کند که نه تنها محتوایی که منتشر می شود، بلکه چرا ما آن را در وهله اول منتشر می کنیم ،در غیر این صورت، استراتژی محتوا استراتژی نیست: فقط یک خط تولید انعکاسی برای محتوایی است که هیچ کس واقعا نیازی ندارد.
استراتژی محتوا نیز شگفت انگیز است - تحویل کلیدی که استراتژیست محتوا مسئول آن است. توسعه آن ضروری است با یک ممیزی دقیق و تجزیه و تحلیل محتوای موجود - یک فرایند مهم و مهم است که اغلب توسط تیم پروژه پرتاب شده و یا حتی پرش کرد.
در بهترین حالت، یک استراتژی محتوایی تعریف می کند:
تم ها و پیام های کلیدی
موضوعات توصیه شده
هدف محتوا (به عنوان مثال، چگونه محتوا فضای بین نیازهای مخاطبان و نیازهای کسب و کار را از بین ببرد)
تجزیه و تحلیل شکاف محتوا
چارچوب های فراداده و ویژگی های مربوطه،
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، و
پیامدهای توصیه های استراتژیک برای ایجاد محتوا، انتشار و حکومت.
در عوض، فرض کنیم که تعدادی از رشته های مربوط به محتوا که تعریف خاص خود را دارند، به نوبه خود:
•    استراتژی تحریریه: دستورالعمل هایی را که توسط همه محتوای آنلاین کنترل می شود، تعریف می کند: ارزش ها، صدا، تن، نگرانی های قانونی و قانونی، محتوای تولید شده توسط کاربر و غیره. این تمرین همچنین تقویم سرمقاله آنلاین سازمان را شامل چرخه زندگی محتوا می کند.
•    نوشتن وب: تمرین نوشتن محتوای مفیدی است که به طور خاص برای انتشار آنلاین در نظر گرفته شده است. این بسیار بیشتر از copywriting هوشمند است. یک نویسنده وب مؤثر باید اصول اولیه طراحی تجربه کاربر را درک کند، بتواند اسناد معماری اطلاعات را ترجمه کند، ابردادهای مؤثر را ترجمه کند، و یک موجودی محتوا همیشه در حال تغییر را مدیریت کند.
•    استراتژی متاداده: نوع و ساختار متادیتا را مشخص می کند، همچنین به عنوان "اطلاعات مربوط به داده ها" (یا محتوا) شناخته می شود. ابرداده هوشمند و به خوبی ساختار یافته به ناشران کمک می کند تا محتوای را شناسایی، سازماندهی، استفاده و استفاده مجدد از آنها را به شیوه ای که برای مخاطبان اصلی معنی دار باشد، کمک کند.
•    بهینه سازی موتور جستجو: فرایند ویرایش و سازماندهی محتوا در یک صفحه یا در یک وب سایت (از جمله ابرداده) است تا ارتباط بالقوه خود را با کلمات کلیدی خاص موتور جستجو افزایش دهد.
•    استراتژی مدیریت محتوا: فنون مورد نیاز برای ضبط، ذخیره، تحویل و حفظ یک محتوای سازمان را تعریف می کند. زیرساخت های انتشار، چرخه های زندگی محتوا و جریان های کاری ملاحظات کلیدی این استراتژی است.
•    استراتژی توزیع کانال محتوا چگونگی و جایی که محتوای برای کاربران در دسترس قرار می گیرد، تعریف می شود. (توجه داشته باشید: لطفا بازاریابی ایمیل را در چارچوب این عمل بررسی کنید؛ این راه برای توزیع محتوا و رانندگی افراد برای یافتن اطلاعات در وب سایت شما نیست، بلکه یک تاکتیک بازاریابی مستقل است).
در حال حاضر، این شکست، قطعا به این معنا نیست که یک استراتژیست محتوا نمیتواند یا نباید قادر به بازی کردن این نقشها و ایجاد نتایج مرتبط باشد. در حقیقت، در استراتژی محتوا، در استراتژی محتوا، یک نژاد نادر است که اغلب مایل و قادر است که این نقشها را به عنوان ضروری برای ارائه محتوای مفید و قابل استفاده در نظر بگیرد.
ایجاد یک استراتژی جامع و حکومتداری
هدف از استراتژی محتوا ایجاد محتوا معنادار، انسجام، جذاب و پایدار است. کریستینا Halvorson در طول کتاب خود، استراتژی محتوا برای وب، جزئیات مفاهیم و نحوه ایجاد استراتژی محتوا را به تفصیل بحث می کند. این تکرار می کند که استراتژی شما به شما کمک می کند تا شناسایی آنچه قبلا وجود داشته است، چه چیزی باید ایجاد شود و مهمتر از همه، چرا باید آن را ایجاد کرد.
ترافیک مغز استقرار محدوده خروج از محتوا استراتژی Quad © Site را برای کمک به توصیف اجزای محتوا محور و محور گرا که شما باید بدانید، ایجاد کرده است. ما کمی آن را تطبیق داده ایم تا درمورد اجزایی که برای کمک به ایجاد یک استراتژی موفق و حکومتداری به کار می روند بحث کنیم.
اجزای محتوای محتوا
1.    شناسایی اهداف و مواد: تمرکز بر آنچه که محتوای مورد نیاز برای موفقیت استراتژی اصلی خود را اجرا می کند. این شامل ویژگی هایی مانند معماری پیام رسانی، مخاطبان (مخاطبین) مورد نظر، و صدا و صدا است.
2.    تعیین ساختار: تمرکز بر چگونگی تعیین اولویت، سازماندهی و دسترسی به محتوا است. تمرکز بر روی محتوای خود، از جمله نقشه برداری پیام ها به محتوا، انتقال محتوا، و ایجاد جداول صفحات دقیق.
انواع مختلف مردم
1.نقشها و گردش کار را شرح دهید: تمرکز بر نحوه مدیریت و نگهداری محتوا در روزانه افراد، از جمله نقشها، وظایف و ابزار مورد نیاز در طول چرخه زندگی محتوا است.
2. شناسایی سیاست ها و استانداردها: تمرکز بر سیاست ها، استانداردها و دستورالعمل های مربوط به محتوا و چرخه زندگی آن، و همچنین چگونگی سازمان استراتژی محتوا را حفظ و تحول خواهد داد.
چرخه محتوا
محتوای محتاطانه و پایدار، بدین معنی است که شما باید چرخه حیات محتوا را درک و پیگیری کنید. Erin Scime مشخص می کند که در چرخه زندگی پنج مرحله وجود دارد. به طور کلی، عمر مفید محتوا عبارتند از:
•    حسابرسی و تجزیه و تحلیل: مصاحبه های ذینفع محتوا، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل عینی و ارزیابی محیط محتوا (سایت، محتوای شریک، خواهر، سایت های پدر و مادر)
•    استراتژی: مناطق مالکیت موضعی، طبقه بندی، فرآیند / گردش کار برای تولید محتوا، طرح منابع گوناگون، صدا و تعریف نام تجاری را تعیین کنید.
•    طرح: توصیه های کارکنان، سفارشی سازی سیستم مدیریت محتوا، طرح های ابرداده، طرح های ارتباطی، طرح مهاجرت
•    ایجاد: نوشتن مطالب، تولید دارایی، مدل حکومتی، بهینه سازی موتور جستجو، تضمین کیفیت
•    حفظ: برنامه برای حسابرسی دوره ای، مشاوره به مشتری، تعیین اهداف برای اقدامات موفقیت.

چندین تحویل مربوط به هر یک از این مراحل با نتایج حاصل از زمینه های دیگر، از جمله معماری اطلاعات، تحقیقات کاربر، مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل وب، همپوشانی دارند. به جای فکر کردن به اینکه چه کسی هر کدام را تحویل می دهد، مهم است که فکر کنید که چه کسی به هر کدام کمک می کند و چگونه این سهم های مختلف برای تعریف محصول نهایی می آیند. ارزش دارد از جمله دیدگاه های متعدد در مورد نتایج.
بهترین شیوه برای ایجاد محتوای معنی دار
ما این بهترین روش ها را شناسایی کرده ایم تا به شما در ایجاد محتوای معنی دار و مرتبط کمک کنیم. هر قطعه محتوا باید:
•    اهداف سازمان و نیازهای کاربر را بازتاب دهید. شما می توانید نیازهای کاربر خود را از طریق انجام تحقیقات بازار، تحقیق کاربر و تجزیه و تحلیل معیارهای وب کشف کنید.
•    درک اینکه چگونه کاربر فکر و صحبت در مورد یک موضوع است. سپس محتوا باید بر اساس آن ایجاد و ساختار داده شود. انجام این کار همچنین به شما برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک خواهد کرد.
•    به طریقی که آنها درک می کنند ارتباط برقرار کنید. درک اصول نوشتن ساده به این کمک می کند.
•    مفید باش با هدفمند بودن در محتوا که شامل آن هستید، نیازی را حذف نکنید.
•    به روز باشید و باقی بمانید. هنگامی که اطلاعات جدید در دسترس می شود، مطالب خود را به روز کنید یا بایگانی کنید.
•    برای همه مردم قابل دسترس باشد شما مسئولیت دارید تا اطمینان حاصل کنید که همه افراد می توانند از اطلاعات شما دسترسی و استفاده کنند.
•    مقاوم باش. راهنماهای دنباله روی، برای زبان و طراحی، به مردم کمک می کند تا درک کنند و یاد بگیرند که شما در حال تلاش برای برقراری ارتباط هستید.
•    قادر به پیدا کردن اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند مطالب خود را از طریق درون ناوبری و همچنین از طریق موتورهای جستجو بیابند.
•    راهنما برای تعیین الزامی برای سایت کلی. محتوا باید طراحی، ساختار و غیره را رانندگی کند.
نشانگرهای جادویی و قلم های خوب
هنگامی که خواسته شد تفاوت بین استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را توضیح دهد، معمولا به استعاره به حالت stand-by من باز می گردم: بازاریابان محتوا روی دیوار با نشانگرهای سحرآمیزی جلب می کنند، در حالی که استراتژیست های محتوا از قلم های خوب استفاده می کنند.

اما این ساده سازی صرفا یک نقطه شروع برای توصیف تمایز است. بازاریابی محتوا، بعد از همه، یک وسیله بازاریابی است. بازاریابان محتوا کشف و توسعه داستان بزرگتر که سازمان ما می خواهد به آن بگوید و تمرکز بر راه های درگیر شدن با مخاطب، با استفاده از محتوا به طوری که تغییر یا افزایش رفتار - CMI همیشه در تعریف ما از بازاریابی محتوا تاکید کرد:
"بازاریابی محتوا تکنیک بازاریابی ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و با ارزش برای جذب، به دست آوردن و درگیر شدن مخاطب با هدف مشخص شده و قابل درک است - با هدف راندن فعالیت مشتری سودآور".

بنابراین در قلب خود، بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است - روشی که از محتوا برای تقویت روابط ما با مشتریان استفاده می کند.
از سوی دیگر، استراتژی محتوا (به گفته کریستینا هالورسون) "ایجاد، انتشار و مدیریت محتوا مفید و قابل استفاده" را بیشتر درک می کند. به نظر من برای مدیریت محتوا به عنوان یک دارایی استراتژیک در کل سازمان. در واقع، در اسکات آئول، استراتژیست محتوا، در وبسایت خود، به عنوان یکی از ماموریت های اصلی این شرکت، آن را بیان می کند: "محتوای شما ارزشمندترین دارایی کسب و کار شماست. بگذارید به شما نشان دهیم که چگونه آن را به طور موثر و موثر مدیریت کنید. "
قدم بعدی، بازاریابی محتوا
برای استفاده از یک توضیح بسیار ساده و سطح سطح، بازاریاب محتوا به "whys" اشاره می کند، استراتژیست محتوا به "hows" اشاره می کند و با هم آنها "whats" و "wheres" را طراحی می کنند. بازاریابی محتوا داستان را ترسیم می کند و برنامه هایی برای کانال هایی که برای توسعه ارتباط با مشتری با نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. استراتژیست محتوا تضمین می کند که داستان، زبان و فرایندهای مدیریت به طور مداوم و کارآمد در میان تیم های مختلف، زبان ها و هر نشرایی که برند را تحت تاثیر قرار می دهد، کار می کنند. بله، دو رویکرد متفاوت هستند، اما این که آیا آنها می توانند توسط یک فرد (یا گروهی از افراد) در سازمان شما اجرا شوند یا اجرا شوند، موضوع دیگری است.
بنابراین، برای روشن شدن، ما سعی نمی کنیم CMI را به عنوان منبع قطعی برای استراتژی محتوا ارائه دهیم. در حقیقت، این ارزش تکرار است: ما در حال تلاش برای ارائه CMI به عنوان منبع قطعی برای استراتژی محتوا نیستیم. ما این را به رهبران فکری که در بالا ذکر شد و بسیاری دیگر که فضای نامشان را ندارم میگذارم تا مراحل بحث و گفتگو درباره چارچوبهای عالی، توصیف شغل مفید و فرآیندهای قطعی و روشهای متخصصان استراتژی محتوا را تعیین کنند.

البته، CMI البته در اینجا برای گسترش بازاریابی محتوا است - و به این ترتیب، توصیه هایم را ارائه می دهم:
•    اگر شما یک نماینده هستید: آیا شما آژانس جستجوگرها در حال انتقال به بازاریابی محتوا یا یک آژانس خدمات کامل است که یک عمل بازاریابی محتوا را به مجموعه خدمات خود اضافه کنید، لطفا تشخیص دهید که تمایزی وجود دارد. من بسیاری از سازمانها را دیده ام که به سادگی عنوان «استراتژیست محتوا» را به کسی می دهند که مسئولیت آن بسیار بهتر از عنوان «استراتژیست بازاریابی محتوا» است. آنها یکسان نیستند - و کسب و کار شما بهتر خواهد بود احترام به تفاوت های آنها و / یا ارائه هر دو دسته از خدمات.
•    اگر شما یک نام تجاری هستید: اگر تیم ها و فرآیندهای خود را با هم ترکیب می کنید تا مدیریت محتوا را به عنوان یک استراتژی بازاریابی اصلی ایجاد کنید، هر دو را استخدام کنید! فرض نکنید که یک تیم بازاریابی که می داند چطور فریب خورده و داستان های جذاب را درک تمام پیچیدگی های استراتژی محتوا (ممکن است، اما بسیار نادر است). و تصور نکنید که استراتژیست محتوا که شما مدیریت یکپارچگی و سلسله مراتب اسناد فنی خود را می داند همه چیز در مورد بازاریابی محتوا را می داند.
همانطور که قبلا ذکر شد، در روزها، هفته ها و ماه های آینده به دنبال استراتژی محتوا بیشتر از CMI می گردم. اما به دنبال آن هستید که از دیدگاه کارشناسان رهبران فکری در آن زمینه بیرون بیایید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم که چگونه اصول استراتژی محتوا برای بازاریابان محتوا مورد استفاده قرار می گیرد و مزایایی را برای آنها ارائه می دهد. و، با یادگیری بیشتر در مورد این رشته، ما می توانیم همه از افراد مناسب در پروژه ها بهره مند شویم. به دنبال تراکنش های جدید استراتژی محتوا در حوادث ما نیز می رویم که از آن متخصصان نیز می آید.
به عنوان بازاریابان که در حال حاضر توانایی به داستان، کار ما این است که به مشتریان درگیر و به نظر می رسد آسان است. یک نقل قول فوق العاده نسبت به مارک کین وجود دارد که می گوید: "برنامه ریزی دقیق هر چیزی را که یک مرد انجام می دهد به صورت خودپنداره انجام می شود."

می توانم به شما بگویم که تمام استراتژی های بازاریابی محتوا، خود به خودی و بی نظیر، با یک استراتژی محتوا هوشمند در هسته خود شکل می گیرد و مقیاس پذیر می شود.

بازاریابی محتوا را از یک سرویس زیرمجموعه به یک مشارکت استراتژیک و سازمانی برای کسب موفقیت بیشتر تبدیل کنید. دانلود برنامه بازاریابی محتوا خود را راه اندازی کنید.

خواندن 237 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.