تبلیغات بر اساس کلیک

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

PPC چیست؟ مبانی بازاریابی پرداخت با هر کلیک (PPC) را یاد بگیرید.
PPC چیست؟
PPC به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است، یک مدل بازاریابی اینترنتی که در آن تبلیغ کنندگان هر زمان که یکی از تبلیغاتشان را کلیک می کنند هزینه پرداخت می کنند. اساسا، این یک راه برای خرید بازدیدکننده از سایت شما است، نه تلاش برای "کسب" آن بازدیدکننده های ارگانیک.



تبلیغات موتور جستجو یکی از محبوب ترین فرم های PPC است. این اجازه می دهد تا تبلیغ کنندگان برای پیشنهاد تبلیغ برای یک لینک موتورهای جستجو در موتور جستجو، زمانی که کسی در جستجوی کلمه کلیدی مرتبط با ارائه کسب و کار خود را. به عنوان مثال، اگر ما در معرض کلمه کلیدی "نرم افزار PPC" قرار دهیم، آگهی ما ممکن است در بالای صفحه بالای صفحه نتایج Google ظاهر شود.
هر بار که آگهی ما کلیک می شود، بازدید کننده ای را به وب سایت ما می فرستد، ما باید موتور جستجو را به هزینه ای کوچک پرداخت کنیم. هنگامی که PPC به درستی کار می کند، هزینه بی اهمیت است، زیرا بازدید ارزش بیشتری نسبت به آنچه شما برای آن پرداخت می کنید. به عبارت دیگر، اگر ما 3 دلار برای یک کلیک پرداخت کنیم، اما با کلیک روی یک فروش 300 دلاری، پس ما یک سود کافی به دست آورده ایم.
بسیاری از کارهای تبلیغاتی PPC برنده شده است: از تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سازماندهی این کلمات کلیدی به کمپین های خوب سازماندهی شده و گروه های تبلیغاتی برای تنظیم صفحات فرود PPC که برای تبدیل بهینه سازی شده اند. موتورهای جستجو متقاعد به تبلیغ کنندگان می شوند که می توانند با کلیک کردن بر روی آنها تبلیغات کمتری انجام دهند. اگر تبلیغات و صفحات فرود مفید و مناسب برای کاربران باشد، گوگل هزینه شما را برای هر کلیک کمتر می کند، و منجر به سود بیشتری برای کسب و کار شما می شود. بنابراین اگر می خواهید شروع به استفاده از PPC کنید، مهم است که یاد بگیرید چگونه این کار را درست انجام دهید.
تبلیغات Google چیست؟
تبلیغات گوگل (قبلا به عنوان Google AdWords شناخته شده) تنها محبوب ترین سیستم تبلیغاتی PPC در جهان است. پلت فرم آگهی ها، کسب و کار را قادر می سازد تا آگهی هایی را که در موتور جستجوی گوگل و سایر ویژگی های Google ظاهر می شوند، ایجاد کنند.

تبلیغات Google بر روی یک مدل پرداخت برای هر کلیک عمل می کنند که در آن کاربران برای کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند و برای هر کلیک بر روی تبلیغات خود هزینه می کنند. هر بار که یک جستجوی آغاز می شود، گوگل درون آگهی تبلیغ کنندگان گنجانده می شود و مجموعه ای از برندگان را انتخاب می کند تا در فضای تبلیغاتی ارزشمند در صفحه نتایج جستجوی خود ظاهر شوند. "برندگان" بر اساس ترکیبی از عوامل، از جمله کیفیت و ارتباط کلمات کلیدی و کمپین های تبلیغاتی خود، و همچنین اندازه پیشنهادات کلمات کلیدی آنها انتخاب می شوند.
به طور دقیق تر، کسی که در صفحه ظاهر می شود، بر اساس رتبه بندی تبلیغ کننده تبلیغاتی است، که مترجمان با ضرب دو عامل کلیدی محاسبه می شود - CPC Bid (بالاترین میزان که یک تبلیغ کننده تمایل دارد صرف کند) و نمره کیفیت (مقداری که در نظر گرفته شود) میزان کلیک، میزان ارتباط و کیفیت صفحه فرود). این سیستم اجازه می دهد برنده تبلیغات برای رسیدن به مشتریان بالقوه با هزینه است که متناسب با بودجه خود. اساسا یک نوع حراج است. اینفوگرافیک زیر نشان می دهد که چگونه سیستم مزایده کار می کند.

بازاریابی PPC از طریق تبلیغات گوگل به ویژه ارزشمند است، زیرا به عنوان موتور جستجوی محبوب ترین، گوگل حجم زیادی از ترافیک را دریافت می کند و از این رو بیشترین تاثیر را بر روی تبلیغات شما می گذارد. چه میزان تبلیغات PPC شما به نظر می رسد بستگی دارد به آن کلمات کلیدی و انواع مطابقت را انتخاب کنید. در حالی که تعدادی از عوامل تعیین کننده موفقیت شما در تبلیغات تبلیغاتی PPC شما هستند، می توانید با تمرکز بر روی:
•  کلمات کلیدی مرتبط: ایجاد لیست کلیدی کلمات کلیدی PPC، گروه های کلمات کلیدی تنگ و متن تبلیغاتی مناسب.
•  کیفیت صفحه فرود - ایجاد صفحه های بهینه سازی شده با محتوای متقاعد کننده، مرتبط و یک تماس تلفنی به عمل، متناسب با درخواست های جستجوی خاص.
•  نمره کیفیت: نمره کیفیت رتبه گوگل از کیفیت و ارتباط کلمات کلیدی شما، صفحات فرود و کمپین های PPC است. تبلیغ کنندگان با امتیازات با کیفیت بهتر، با افزایش هزینه ها، تبلیغات بیشتری را دریافت می کنند.
•  خلاق: خالق آگهی کتبی حیاتی است؛ و اگر شما در صفحه نمایش تبلیغاتی تبلیغ می کنید، می توانید از ابزارهایی مانند خالق تبلیغات هوشمند رایگان ما برای ایجاد تبلیغات با کیفیت طراحی استفاده کنید که تقاضا برای کلیک می کند.
تحقیق کلید واژه PPC
تحقیق کلید واژه برای PPC می تواند به طور باور نکردنی وقت گیر باشد، اما این نیز فوق العاده مهم است. کل تبلیغات PPC خود را در اطراف کلمات کلیدی ساخته شده است، و تبلیغ کنندگان موفق ترین آگهی های Google به طور مداوم رشد و اصلاح لیست کلمات کلیدی PPC خود را. اگر اولین بار در اولین کمپین خود یک تحقیق در زمینه کلید واژه انجام دهید، احتمالا از صدها هزار کلمات کلیدی با ارزش و طولانی مدت، کم هزینه و بسیار مرتبط استفاده می کنید که می تواند ترافیک را به سایت شما هدایت کند.
لیست کلیدی کلمات کلیدی PPC باید داشته باشد:

مرتبط - البته، شما نمی خواهید ترافیک وب را پرداخت کنید که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارد. شما می خواهید برای پیدا کردن کلمات کلیدی هدفمند که منجر به افزایش PPC کلیک کنید، هزینه موثر برای هر کلیک، و افزایش سود. این به این معنی است که کلمات کلیدی که شما در آن پیشنهاد می دهید باید با پیشنهادات فروش شما مرتبط باشند.
جامع - تحقیقات کلید واژه شما باید شامل نه تنها بیشترین و اغلب مورد جستجو در اصطلاح خود را، بلکه به دم طولانی از جستجو است. کلمات کلیدی طولانی مدت دقیق تر و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، اما برای اکثر ترافیک های جستجو هدایت می شوند. علاوه بر این، آنها کم رقابتی هستند و بنابراین ارزان ترند.
Expansive - PPC تکراری است. شما میخواهید کمپینهای خود را به طور مداوم اصلاح کنید و گسترش دهید و محیطی را ایجاد کنید که لیست کلمات کلیدی آن به طور مداوم در حال افزایش است و سازگاری دارد.
اگر می خواهید کلماتی با حجم بالا و خاص مربوط به صنعت مورد استفاده در کمپین PPC خود را پیدا کنید، مطمئن شوید که کلیدواژه های محبوب ما را بررسی کنید.
مدیریت کمپین های PPC شما
هنگامی که کمپین های جدید خود را ایجاد کرده اید، باید آنها را به طور مرتب مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها موثر هستند. در حقیقت، فعالیت حساب های منظم یکی از بهترین پیش بینی کننده های موفقیت حساب است. شما باید به طور مداوم عملکرد حساب کاربری خود را تجزیه و تحلیل کنید و تنظیمات زیر را برای بهینه سازی کمپین های خود انجام دهید:

•  اضافه کردن PPC کلمات کلیدی: گسترش دسترسی کمپین های PPC خود را با اضافه کردن کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کار شما است.
•  اضافه کردن کلمات کلیدی منفی: اضافه کردن اصطلاحات غیر تبدیل به عنوان کلمات کلیدی منفی برای بهبود ارتباطات کمپین و کاهش هزینه های هدر رفته.
•  تقسیم گروه های تبلیغاتی: بهبود میزان کلیک (CTR) و نمره کیفیت با تقسیم کردن گروه های تبلیغاتی خود را به گروه های کوچکتر و آگهی های مربوطه که به شما کمک می کند متن تبلیغاتی هدفمند و صفحات فرود را ایجاد کنید.
•  بررسی هزینه های PPC کلمات کلیدی: بررسی کلمات کلیدی گران قیمت و کم کار کردن و در صورت لزوم آنها را خاموش کنید.
•  اصلاح صفحات فرود: محتوای و تماسهای عملی (CTA) صفحات فرود شما را اصلاح کنید تا با استفاده از نمایشهای جستجوی فردی، به منظور افزایش نرخ تبدیل. تمام ترافیک خود را به همان صفحه ارسال نکنید.
شما در مورد کلیه این عناصر مدیریت مبارزات انتخاباتی PPC بیشتر در مورد پیشرفت تحصیلی در دانشگاه PPC پیشرفت خواهید کرد.

اگر شما آماده هستید که با PPC شروع کنید، به جلو بروید تا یاد بگیرید چگونه یک حساب Google Ads را راه اندازی کنید.

اگر قبلا یک حساب کاربری دارید، پیشنهاد میکنیم از ما رایگان استفاده کنید
  Adwords Performance Leader برای کمک به شما در صفر بهبود در صفر است. در 60 ثانیه یا کمتر، یک گزارش سفارشی را که درجهبندی عملکرد حساب شما در 9 حوزه کلیدی، از جمله میزان کلیک، نمره کیفیت و فعالیت حساب را ارزیابی میکند، دریافت خواهید کرد.

خواندن 27 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « استراتژی محتوا

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.